FAQ

1. Czym różni się bilet systemowy od biletu kolekcjonerskiego i jakie bilety są dostępne w sklepie Knock Out.

Wszystkie bilety zakupione w sklepie Knock Out Productions są drukami kolekcjonerskimi. Bilety kolekcjonerskie są indywidualnie projektowane i drukowane na twardym, laminowanym papierze. Bilet kolekcjonerski nie uprawnia do wzięcia udziału w Wydarzeniu. Do uczestnictwa w Wydarzeniu wymagany jest Bilet elektroniczny zawierający unikalny kod kreskowy.

• Bilety elektroniczne (tzw. e-bilety) dostaniesz zawsze po ich opłaceniu jako link do pobrania na swojej skrzynce email. Nie musisz drukować biletów – możesz je wymienić na druki kolekcjonerskie przy wejściu na dany koncert, po zeskanowaniu ważnego kodu kreskowego na ekranie telefonu.

• Bilety kolekcjonerskie możesz dostać wcześniej na wskazany adres jeśli zaznaczyłaś/eś opcję wysyłki kurierskiej (koszt od 9,99 zł). W takim wypadku otrzymasz link do pobrania e-biletu oraz bilet kolekcjonerski wysłany na wskazany adres.

Pamiętaj - nie rób zdjęć kodu kreskowego i nie publikuj go w Internecie oraz nie przesyłaj innymi drogami komunikacji. Nasz system działa na podstawie czytania kodu kreskowego, który jest unikalny dla każdego biletu. Jeśli opublikujesz kod kreskowy swojego biletu w Internecie, ktoś może wejść na dany koncert używając Twojego biletu!

Zakupiony przez Ciebie bilet upoważnia do jednorazowego wstępu na wydarzenie

2. Czy bilety kolekcjonerskie są droższe niż pozostałe?

Nie. Bilety kolekcjonerskie mają taką samą cenę jak pozostałe. Trzeba jednak doliczyć do nich koszt wysyłki.

 

3. Czy istnieje możliwość rezerwacji biletów?

Nie. Nie rezerwujemy biletów ani mailowo, ani telefonicznie.

 

4. Jak złożyć zamówienie ?

KLIKNIJ TUTAJ

 

5. Jakie są metody płatności i czy system Payu jest bezpieczny?

System PayU jest systemem z którego Knock Out Productions korzysta, aby usprawnić działania sklepu internetowego.

Zgodnie z zapewnieniami dostawcy systemu, system jest bezpieczny.

Płatności za zakupione bilety możemy dokonać poprzez przelew internetowy. Na zapłatę za bilet mamy 20 minut. Po tym czasie, w przypadku nie opłacenia zamówienia, Twoje zamówienie nie będzie zrealizowane i pula Twoich biletów trafia z powrotem do puli sklepu.

 

6. Mam problemy z zamówieniem biletu. Co robić?

Prosimy zgłosić to mailowo do: bilety@knockoutmusicstore.pl

 

7. Czy na koncert może wejść osoba, która nie ukończyła 18 roku życia?”

Osoby, które w dniu koncertu mają ukończone 13 lat (ale nie mają ukończone 18 lat) mogą wejść na koncert za pisemną zgodą rodziców/opiekunów prawnych. Wzór zgody znajduje się TUTAJ (ENGLISH). Osoby, które w dniu koncert nie mają ukończonych 13 lat mogą wejść na koncert wyłącznie pod opieką osoby dorosłej wskazanej przez rodziców/opiekunów prawnych i za ich pisemną zgodą. Wzór zgody znajduje się TUTAJ (ENGLISH).

 

8. Jak droga jest cena wysyłek biletów i jakie są możliwości dostawy?

Kurier InPost - 11,99 zł

Paczkomaty InPost – 9,99 zł

Odbiór w dniu koncertu- 0,00 zł

Do każdej transakcji doliczany jest koszt obsługi w wysokości 4% kwoty zamówienia.

NIE MA OPCJI WYSYŁEK ZA POBRANIEM

 

9. Czy mogę zwrócić zakupiony bilet?

 

Bilety podlegają zwrotowi lub wymianie na vouchery jedynie w zmian w organizacji wydarzenia.

Stosownie do przepisu art. 38 w zw. z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014), Konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy w zakresie sprzedaży Biletów na Wydarzenia z oznaczoną datą, w związku z czym, zakupione Bilety nie podlegają wymianie lub zwrotowi w trybie określonym w ww. przepisach. Bilety zakupione za pośrednictwem strony knockoutmusicstore.pl nie podlegają anulacji oraz wymianie.

Na podstawie art. 15 zp ust. 2 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 poz. 374 z późn. zm.), w związku z odwołaniem wydarzeń, wprowadziliśmy możliwość wymiany zakupionych biletów wstępu na voucher o wartości nominalnej odpowiadającej kwocie wpłaconej przez klienta na poczet realizacji dotychczasowej umowy. 

10. Ile mam czasu aby opłacić moje zamówienie, jak długo będzie ono aktywne?

Zakup biletu następuje po kliknięciu "Zamawiam z obowiązkiem zapłaty" i po jego opłaceniu. (czas na opłacenie to 20 minut). Nie prowadzimy rezerwacji biletów. Nieopłacone w ciągu 20 minut zamówienie jest automatycznie anulowane i nie będzie realizowane.

 

11. Czy zamówione bilety są wysyłane także za granicę?

Nie realizujemy wysyłek zagranicznych. Rekomendujemy zakup biletów elektronicznych, które można wymienić na druki kolekcjonerskie w dniu koncertu przy wejściu na wydarzenie.

 

12. Kiedy dostanę swój bilet w przypadku opcji wysyłki?

Bilety nadajemy do wysłania w ciągu czterech dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia (w razie zmian w czasie wysyłek informujemy o tym na stronie sklepu).

 

13. Dzieci do jakiego wieku mogą wejść na koncert za darmo?

Bezpłatny wstęp na koncerty mają dzieci, które nie ukończyły dziesięciu lat. Wstęp do klubu jest możliwy tylko ze słuchawkami wytłumiającymi dźwięki i pod ścisłym nadzorem rodziców.

 

14. Czy osoba niepełnosprawna może wejść na koncert wraz z opiekunem płacąc tylko za jeden bilet?

Uczestnik koncertu zobowiązany jest zakupić bilety w pełnej ich wartości, aby móc uczestniczyć w wydarzeniu. Opiekunowi przysługuje 50% zniżki.

 

15. Dlaczego w przesyłce z biletem nie było paragonu?

W związku z treścią Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 16 grudnia 2016 w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących (Dz. U. z 2016 r. poz. 2177) informujemy, iż począwszy od dnia 31.03.2017 roku sprzedaż biletów nie jest ewidencjonowana przy użyciu kasy fiskalnej. Zwroty i reklamację rozpatrywać będziemy na podstawie wszelkich dopuszczalnych prawem dowodów zakupu towaru przedstawionych przez kupującego np. korespondencji mailowej, potwierdzeń wykonania płatności, itp.

 

16. Czy mogę wyjść z miejsca koncertu i wrócić za jakiś czas zachowując ważność biletu?

Bilet wstępu na koncert jest jednorazowy i po opuszczeniu miejsca koncertu traci ważność.

 

17. W związku z odwołaniem/przeniesieniem koncertu, chciałbym wymienić swój bilet na voucher. Jak to zrobić?

W celu wymiany biletu prosimy o wiadomość z informacją o numerze zamówienia na adres: kasia@knockoutprod.net.

 

18. Ile ważny jest voucher, który otrzymałem za niewykorzystany bilet?

Voucher jest ważny 12 miesięcy od daty jego wygenerowania.

 

19. Czy voucher można wykorzystać tylko raz?

Nie. Za pomocą jednego voucheru można dokonać kilku transakcji, do momentu wykorzystania dostępnych na nim środków lub upływu terminu ważności.

 

20. Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?

Czas oczekiwania na przesyłkę może się różnić w zależności od wybranej formy dostawy i terminu premiery wszystkich zamówionych produktów.

21. Czy jest możliwy odbiór osobisty?

Nie.

 

22. Po zamówieniu nie otrzymałem maila z potwierdzeniem, a przelew poszedł - co mogę zrobić?

Prosimy o sprawdzenie folderu SPAM lub/następnie o kontakt z info@knockoutmusicstore.pl.